We hebben de afgelopen jaren geïnvesteerd in een uitgebreid klantcontactcentrum. Omdat we je willen helpen op een manier die voor jou het beste uitkomt. Soms heb je geen snelle hulp nodig en wil je juist rustig iets lezen over een onderwerp. Dan staat onze website vol met artikelen, blogs en digitale folders.

Onze sociale media houden je ook op de hoogte over alles wat met opvoeden, opgroeien en gezondheid te maken heeft. En we geven webinars, bijvoorbeeld over mediaopvoeding of oefenen met de eerste hapjes. Een fysieke bijeenkomst bijwonen kan natuurlijk ook gewoon: regelmatig organiseren we themabijeenkomsten op onze CJG-locaties, scholen of in buurthuizen.

Korte lijnen

Met onze samenwerkingspartners werken we aan de best mogelijke zorg, veiligheid en talentontwikkeling voor álle kinderen, groot en klein. In ons netwerk zitten verloskundigenpraktijken, kraamzorgorganisaties, ziekenhuizen en huisartsen. Maar ook: scholen, kinderopvang, bibliotheken, buurthuizen, verenigingen en kerken. Zo weten we precies wat er leeft en denken we makkelijk met je mee over mogelijkheden in de buurt. Natuurlijk hebben we ook contact met de eerste- en tweedelijns zorg, zoals fysiotherapeuten, logopedisten, schoolmaatschappelijk werk en andere professionals. We verwijzen je door als we zelf niet kunnen helpen.

Veelzijdig aanbod, óók voor professionals en vrijwilligers

Ons doel is om altijd goed aan te sluiten bij de wensen en behoeften van ouders en hun kinderen. Dat maakt ons werk ook zo leuk! Onze professionals maken bijzondere dingen mee en zijn trots op wat ze doen. Wil jij ook het verschil maken voor gezinnen in onze regio? We kunnen altijd goede mensen gebruiken. Geen dag is hetzelfde en je kunt veel betekenen. En wist je dat je ook als vrijwilliger bij ons aan de slag kunt? Daarvoor hebben we mooie programma’s, zoals Moeders informeren moeders en Ouders in actie.

Je weet ons goed te vinden!

In onze regio wonen ruim 250.000 kinderen van 0 tot en met 18 jaar. In 2021 werd er 290.000 keer contact met ons opgenomen. Fijn om te weten dat ouders en jongeren ons zo goed weten te vinden. Uit ons klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat onze dienstverlening gemiddeld een 7,8 krijgt. Goed om te horen dat onze professionals vriendelijk zijn én dat­ mensen zich welkom en serieus genomen voelen. Maar we gebruiken het klanttevredenheidsonderzoek natuurlijk niet alleen om te zien wat goed gaat. We willen ook weten wat nóg beter kan. Zo kunnen we elk jaar onze dienstverlening verbeteren en werken aan nieuwe producten en diensten voor de best passende jeugdgezondheidszorg.

Of het nu gaat over de kleur van een poepluier, slaap, voeding of faalangst op school: geen vraag is ons te gek. En omdat opvoedvragen altijd op de meest ongemakkelijke momenten opkomen, kies jij zelf hoe je contact met ons opneemt.

_BT Clear

Deze krant wordt mede mogelijk gemaakt door:

_BT Clear