_BT Clear

Wat vindt u van onze huisartsenspoedposten?

Eind 2016 hebben we een aantal gebruikers van de huisartsenspoedposten gevraagd om mee te werken aan een tevredenheidsonderzoek.

Hoge tevredenheid
De ondervraagden geven met een gemiddeld rapportcijfer van een 8,0 aan dat ze tevreden zijn over de hulp van Doktersdienst Groningen, 33% geeft zelfs een 9 of 10. Men heeft het gevoel dat men serieus wordt genomen en dat er goed naar hun wordt geluisterd. Men heeft vertrouwen in het gegeven advies. In vrijwel alle gevallen voldoet het contact met de huisartsenspoedpost van Doktersdienst Groningen aan de verwachting (93%). De locaties en het telefoonnummer van de huisartsenspoedposten zijn goed te vinden en men is tevreden over de bereikbaarheid en de parkeermogelijkheden.

Vriendelijk en betrokken
Men vindt de doktersassistent en artsen over het algemeen vriendelijk en betrokken. Men voelt zich door de artsen en assistenten goed geholpen en is tevreden over de zorg die is geboden.

De belangrijkste reden dat men belt met Doktersdienst Groningen is dat de medische klacht zich voordoet als de praktijk van de eigen huisarts gesloten is.

Alles goed?
Natuurlijk zijn er bij Doktersdienst Groningen ook zaken die beter kunnen. Vooral de snelheid waarmee men geholpen wordt kan beter. Ook de privacy bij de balie zou beter kunnen. Doktersdienst Groningen gaat hiermee aan de slag.

Heeft u een klacht?
Uiteraard proberen wij u zo goed mogelijk en naar tevredenheid te helpen. Het kan natuurlijk voorkomen dat u vindt dat er iets niet goed is gegaan. Heeft de huisarts op de huisartsenspoedpost naar uw gevoel niet goed genoeg gereageerd op uw gezondheidsklachten? Of u voelt zich onheus behandeld door één van onze medewerkers? Hiervan kunt u een melding maken of een klacht indienen. Blijf daar niet mee rondlopen, maar neem contact op met de klachtenfunctionaris van Doktersdienst Groningen! Samen zoeken we naar een oplossing voor uw klacht.

Hoe kunt u een klacht indienen?

  • Op onze website (doktersdienstgroningen.nl) kunt u online een klachtenformulier invullen of een klachtenformulier downloaden.
  • Op de huisartsenspoedpost of bij uw huisarts kunt u een klachtenformulier krijgen.
  • U kunt ook telefonisch contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Dat kan op maandag, dinsdag en woensdag van 08.00 tot 12.45 uur. Het telefoonnummer is 050 - 316 84 04.

Wat gebeurt er met uw klacht?

  • Als u een klacht heeft ingediend, neemt de klachtenfunctionaris van Doktersdienst Groningen telefonisch contact met u op. Uw klacht kan op verschillende manieren worden aangepakt. U bepaalt zelf wat voor u de meest prettige en geschikte manier is.
  • U kunt uw verhaal kwijt bij de klachtenfunctionaris. Vaak geeft dat al voldoende opluchting.
  • U kunt zelf het gesprek aangaan met de persoon tegen wie u een klacht heeft ingediend.
  • De klachtenfunctionaris kan namens u het gesprek aangaan met de persoon tegen wie u een klacht heeft ingediend.
_BT Clear

weetje

Doktersdienst Groningen de snelste in opnemen telefoon
De telefonische wachttijden bij huisartsenspoedposten in Nederland zijn ontmoedigend lang. Dit blijkt uit een onderzoek van de Consumentenbond in september 2016. Niet bij Doktersdienst Groningen! Uit het onderzoek blijkt dat onze telefonisten in vrijwel alle gevallen binnen 20 seconden de telefoon aannemen. En daar zijn we best trots op!

Een klacht is voor Doktersdienst Groningen dé mogelijkheid om haar dienstverlening te verbeteren.

_BT Clear

_BT Clear