Bij Makro kunnen professionele klanten die zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel, zoals ondernemers, zzp’ers en vertegenwoordigers van verenigingen en stichtingen, terecht voor een compleet food- en non-foodassortiment”, zegt Wim Miedema, vestigingsdirecteur Makro Groningen. In de vestiging van zo’n 16.000 m² vindt u meer dan 60.000 kwaliteitsproducten.

Onder de foto leest u de omschrijving van Makro Groningen zoals Vestigingsdirecteur Miedema vorig jaar in dit magazine gaf. De vestigings-directeur heeft spannend nieuws: Makro Groningen is een van de vijf vestigingen in Nederland die in 2015 geheel wordt vernieuwd. Doel: een inspirerende vestiging met nog meer overzicht en efficiëntie. Miedema vertelt enthousiast over de veranderingen.

“Op dit moment verbouwt Makro Groningen en vanaf het najaar bieden we onze klanten een nieuwe ‘Makro-wereld’, waarin we het food- en non-foodassortiment bij elkaar presenteren. Waar enthousiaste Makro-medewerkers u voorzien van passend advies voor wat u maar nodig heeft. Hier vindt u het koffieapparaat naast de koffiebonen, de wasmiddelen naast de wasmachine en de stofzuigerzakken naast de stofzuigers. Uiteraard zijn wij tijdens de verbouwing gewoon open en is elke klant van harte welkom.”

Overweldigend aanbod

Alle afdelingen van Makro Groningen vormen een podium voor een overweldigend aanbod. Wat denkt u bijvoorbeeld van zeventig soorten vis, vers van de afslag? Meer dan driehonderd soorten kaas, zevenhonderd verschillende wijnen, een shop-in-shop met merkkleding en een foodcourt waar u heerlijk kunt eten van eigen verse producten?

Proeverijen

Een van de pluspunten is dat er elke dag iets te doen is in de vestiging. “We hebben dagelijks proeverijen voor onze klanten. Bovendien hebben we een groep vakspecialisten ter plaatse, die de klant de ene keer graag alles over ons assortiment buitenlandse kazen vertelt en hem de volgende keer weer met een ander hoogstandje verrast. Zo is elk bezoek aan Makro Groningen een nieuwe belevenis.”

Overzichtelijk en efficiënt

In de vernieuwde vestiging ziet u in één oogopslag waar u wat vindt in de vestiging. Door de lagere schappen is navigeren eenvoudiger. Bovendien is elke ‘wereld’ aangeduid met een andere kleur. Zo wordt winkelen wel heel overzichtelijk en efficiënt!

Sponsoring Proeven in Groningen

Makro is in elk geval tot en met 2016 hoofdsponsor van Proeven in Groningen. “Het culinaire evenement sluit goed aan bij wat Makro belangrijk vindt. Makro organiseert verschillende acties en activiteiten om het evenement te promoten. We willen ieder jaar onze klanten weer enthousiaster maken voor Proeven in Groningen. Bijvoorbeeld met acties voor de deelnemende restaurateurs en voor de ondernemers die het evenement als gast bezoeken. Zij kunnen met speciale acties muntjes sparen om te verzilveren tijdens Proeven in Groningen. Deelnemende restaurateurs hebben er alle belang bij dat het evenement zo succesvol mogelijk verloopt, daarin investeren vinden wij normaal.”

 
_BT Clear